چراغ سبز هیئت‌مدیره به افزایش سرمایه ۷۸ درصدی «رهیاب»
هیئت‌مدیره شرکت رهیاب پیام گستران با افزایش سرمایه ۷۸ درصدی این شرکت از محل آورده نقدی و سلب حق تقدم سهامداران فعلی موافقت کرد؛ اقدامی که با هدف تقویت سرمایه در گردش انجام می‌شود.

به گزارش اکو اقتصاد،هیئت‌مدیره شرکت رهیاب پیام گستران پیشنهاد افزایش سرمایه ۷۸ درصدی این شرکت را به تصویب رساند.

بر اساس این پیشنهاد، سرمایه شرکت از ۱۰۲ میلیارد تومان به ۱۸۲ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت. این افزایش سرمایه از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی تأمین می‌شود.

شرکت اعلام کرده است هدف از اجرای این افزایش سرمایه، تأمین سرمایه در گردش و تقویت منابع مالی برای توسعه فعالیت‌های عملیاتی است.

بر اساس اعلام شرکت، اجرای این افزایش سرمایه منوط به اخذ مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار و همچنین تصویب در مجمع عمومی فوق‌العاده سهامداران خواهد بود و پس از طی مراحل قانونی، اطلاع‌رسانی‌های بعدی انجام می‌شود.

0 نظر:

نظر بدهید